Povesti de Blog

Internetul, de la eficiență la indiferență

On-line este la modă, nu ești în trend dacă nu postezi în spațiul virtual. Marii producători de camioane evoluează permanent inclusiv în acest domeniu, al marketingului virtual, cam în același ritm cu care aduc pe piață noi mașini, din ce în ce mai eficiente și mai... electrice.

Evoluția comunicării, o prioriate a acestui an

Dacă autocamioanele specializate pentru transportul materialelor de construcții au fost ani de zile “Cenușăreasa” distribuitorilor din România, din cauza procentului foarte mic din totalul vânzărilor anuale de vehicule noi, situația s-a schimbat. Primele semne au apărut anul trecut, când cererea de camioane de construcții noi a crescut, în paralel cu plafonarea numărului de vehicule destinate transportului comercial pe distanțe medii și lungi.

Viitorul este mai aproape decât credem, cu sau fără shut down

Camioanele fără șofer vor deveni mai repede decât credem o realitate. Platooning este doar un pas spre camioanele autonome. Dacă autoturismele au un avans în domeniu și pare cert acest viitor, implementarea unui sistem similar la transportul comercial nu este la fel de simplu. De exemplu, sistemele de transmitere a datelor nu sunt 100% sigure.

Cine pierde startul?

Anul 2018 a fost unul nesperat de bun pentru camioanele de construcții. Creșterea a fost semnificativă, comparativ cu anul 2017, fiind susținută de o dublare a numărului de utilaje terasiere noi vândute. Ca de obicei, importatorii s-au împărțit în optimiști și pesimiști... ultimii pierzând startul.